Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling (3. parts-cookie), statistik, markedsføring og optimering af navigation på siden. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her
Rådsmøder i 2018
16. januar - REFERAT
13. februar - REFERAT
20. marts - REFERAT
17. april - REFERAT
15. maj
12. juni
14. august
18. september
9. oktober
13. november
11. december
Rådsmøder i 2017
12. december - REFERAT
Referater






Menighedsrådets arbejde
Menighedsrådets opgaver er fastlagt ved lovgivning. Medlemmerne tilkendegiver ved deres underskrift ved rådets tiltræden, at de vil arbejde på den evangelisk-lutherske læres grund og for fremme af kirkens - dvs. menighedens - liv og vækst. Rådet udarbejder budget for kirken og de mange aktiviteter i sammenhæng hermed. Økonomien styres i samarbejde med personalet, så man sikrer resurser og en god service over for alle, der kommer i berøring med kirken og menighedslivet. Bl.a. skal 3 præstegårde, kirken og sognehuset vedligeholdes.
Udvalgene
Rådet har fire faste, lovbestemte udvalg:
Kirkeudvalget, Kirkegårdsudvalget, Præstegårdsudvalget og Valgbestyrelsen.
Kirkeudvalget, der løser opgaver vedr. kirkens og sognehusets bygninger, vedligeholdelse, fornyelser, renoveringer o. lign. Formand er: Arne Ehrenreich.
Kirkegårdsudvalget, der er ansvarlige for vedligeholdelse af kirkegårde og gravsteder i samarbejde med kirkegårdsleder Karin Trobola. Formand er: Per Faurholt
Præstegårdsudvalget, der sørger for, at præstegårdene til stadighed er vedligeholdte. Formand er: Annette Jørgensen.
Kirkeværge: Niels Chr. Larsen
Valgudvalget, sørger for at valget afvikles korrekt og træder derfor først til i forbindelse med valg. Formand er: Niels Chr. Larsen
Ud over de nævnte faste udvalg, er der et økonomiudvalg, aktivitetsudvalg, sognehusudvalg og en række andre udvalg, der løser opgaver på menighedsrådets vegne. Alle udvalgene refererer naturligvis til menighedsrådet.






Medlemmer af Skagen Menighedsråd
